Tuesday, April 27, 2010

लाहुरेकी बुढी सँगको रोमान्स

मेरो नाम हरी हो कुरा आजा भन्दा 3 बर्ष पहिला को हो म कुनै कामको सिलसिलामा काठमाण्डौ आएको थिए। पौष महिना भएकोले काठमाण्डौमा निकै जाडो थियो म पनि जाडोको सदुपयोग गर्नु पर्यो भन्ने हिसाबले अलि रक्सी पियको थिए साँझ भइसकेको थियो म रक्सीको नशामा मातेर आफु बस्ने होटेल तिर जादै थिए रक्सीको नशाले गर्दा होला मेरा खुट्टा अलि थिरमा थिएनन् अझै त्यसमाथी बागबजारका साँघुरा गल्ली नशाले गर्दा मलाई त्यस्तो जाडोमा पनी त्यस्तो केही अनुभब भएको थिएन साँझ भइसकेको थियो गल्लीहरुमा सडक बत्तीको मधुर प्रकाश आइसकेको थियो त्यत्तिकैमा मेरो पछाडी कुनै गाडीले हरन बजायो मैले पनि साइड छोडीदिए गाडी म भन्दा केही अगाडी गएर रोकीयो म आफ्नै तरिकाले हिडीरहेको थिय जब म गाडीको नजिकबाट जादै थिए गाडीबाट हेलो भन्ने शब्द आयो म त्यसको केही वास्ता नगरी आफ्नो सुरमा नै हिडीरहेको थिए यत्तिकैमा पुन आवज आयो hello म पछी फर्केर हेरे गाडीमा कुनै आर्धबैसे महिला टाउकोमा कालो चश्मा राखी मलाई ईशार गरेको देखे म गाडीको नजीक गए उनले मलाइ गाडीको ढोका खोल्दै काहा जाने आउ म पुर्याइदिन्छु भन्दै थिइन (म केही सोचमा परे, कोही गुण्डाको लिडर त होइन की मलाइ लुट्ने प्रयास त होइन तर उनको शरीर अनि उनको पहिरन देख्दा त त्यस्तो छैन तै पनि म मनमा यस्तै यस्तै कुरा मनमा आइरहेको थियो) यसैबिच हेलो के सोचेको I am……rajani भनन म पुर्याइदिन्छु

होइन हजुरले दुख्ख गर्नु पर्दैन मेरो कोठा यहि नजिक नै हो म आफै गइहाल्छु नी यत्तिकैमा उनले भनिन् होइन डराउनु पर्दैन म पुर्याइदिन्छु बसन किन डराएको मैले उनको कुरा टार्न कुनै बाटो पाइन म उनको गाडीमा बसे उनले गाडीको सिसा बन्दा गर्न आग्राह गर्दै मेरो नाम सोधिन मैले पनि मेरो सबै कुरा बताइदिए मैले पनी उनको बरेमा सोधे उनी ब्रिटीस लहुरेकी श्रीमती रहेछिन् उनको उमेर २५ बर्ष भएको रहेछ र बिबाहा गरेको अहिले ६ बर्ष भइसकेको रहेछ र श्रीमान २ बर्षमा एक पटक घर आउने रहेछन् र अझ सम्म उनिहरुको बच्चाहरु भने रहेनछन् यति कुरा गर्दा हामीहरु करीब १० मिनेटको बाटो काटी सकेका थियौ मैले उनलाइ यही रोक्नुस भनी आग्रह गरे मेरो होटेल यही हो फेरी फेरी मौका मिलेमा भेटौला भन्दै म झर्न खोजे तर उनले मलाइ आजा मेरोमा जाउ भनेर कर गरिन् तर म उनको कुरामा सहमत भएन तै पनि उनले मलाइ धेरै कर गरे पछी हामी दुबै जाना उनको घर तर्फ प्रस्थान गर्यौ करीब आधा घण्टाको गाडीमा यात्र गरे पछी हामी उनको घरमा पुग्यौ उनको घर सानो चिटिक्क परेको कम्पाउण्ड सहितको रहेछ उनले आफ्नो गाडी राखेर ढोकाको बेल बजाइन कुनै एक करिब करीब ४० बर्षीय महिलाले ढोका खोलीन उनले म तिर इशार गर्दे उहाँ मेरो सोल्टी हो तिमी गएर सुत हामी पछी खान खान्छौ। ति महिलाले मलाइ नमस्ते गर्दे बाटो लागिन् हामी दुइ जाना छनको कोठामा प्रबेश गयौ । भित्र कोठा महंगा महंगा सामनहरुले सजाइएको थियो उनले ड्रेस चेन्ज गरेर दुइ वटा गिलासमा हुस्की लिएर आइन् अनि चियर्स भन्दै मलाइ पिउन आग्रह गरिन् कुरा गर्दै हामी हरुले हुस्कीको पहिलो drinks खतम पायौ त्यसपछि उनले फेरी हुस्की लिएर आइन् मैले उनलाई म पहिला नै पिएको कुरा भने त्यसपछि मेरो गिलासमा थोरै राखेर आफ्नो मा अली धेरै राखिन् हामी दुबैलाइ नशाले छोइ सकेको थियो उनले कोठा न्यानो पर्नलाइ हिटर जलाएकी थिइन् हामी हरु बिच धेरैकुरा भइसकेको थियो उनले आफ्नो श्रीमान बिदेश भएको हुदा आफुलाई त्यती टाइम नदिएको गुनासो म संग पोख्दै थिइन मैले आफु अबिबाहीत भएको कुरा उनलाइ भने उनी र म बिच अब अरुकुरा भन्दा सेक्स सम्बन्धी कुरा हुन थाल्यो यत्तीकैमा उनले आफ्नो श्रीमानले उनको यौन सन्टुष्टी मेटाउनको लागी नक्कली लिङ पठाइदिएको कुरा गरीन मैले उत्सुकताका साथ नक्कली लिङ पनि हुन्छ भनी सोधे उनले मलाइ हेर्ने हो भनी भनिन् मैले त्यस्तो कुरा कहिले नदेखेको भनि उनी सँग भने उनले दराजको ढोका खोल्दै त्यसलाइ झिकेर आफ्नो मुख बाहिर भित्र गराउन थालीन् अनि मेरो नजिक आएर मेरो पाईन्ट भित्रको भाइलाइ सुम्सुमाउन थालिन् म मा आनौठो काउकुती लाग्न थाल्यो उनले मेरो पाइन्ट पनि खोलेर एक तिर फालीदिइन् अनि मेरो भाइलाई आफ्नो मुख भित्र बाहिर गर्न थालीन् मलाइ कस्तो कस्तो अनुभब भइरहेक थियो उनले अप्ठारो मान्न पर्दैन भन्दै टि भीमा ब्लु फल्म लगाइन् उनले आफ्नो शरीरको सम्पुर्ण बस्त्र खोलीन् बेडमा आइ पुन मेरो भाइसँग उनी खेल्न थालीन् म पनी उनको स्तनको मुन्टा चुस्दै उनी सँग लडिबडी खेल्न थाले तर मेरो मनमा नक्कली लिङको बारेमा जान्ने कौतुहुलता थियो मैले उनलाई नक्कली लिङ कसरी प्रयोग गर्नै भनि सोधे अनी प्रयोग गरेर देखाउ भनि भने उनले मेरो कुरा मानिन अनि आफ्नो गुलाबी यौनी मलाइ देखाउदै त्यसको वरीपरी थुक दल्दै त्यो नक्कली लिङ भित्र बाहिर गराउन थालिन् म त्यो सबै दृश्य हेर्दै थिए। उनको यौनीको बरीपरी हलुका रौ थिए अनि त्यसको बिचमा एउटा अटल हिमाल जस्तो गुलाबी रङको चुचुरो थियो त्यसको केही तल उनले नक्कली लिङ बाहिर भित्र गराउदै थिइन मैले उनलाई तपाइको रौ किन यस्तो पातलो भनी सोध्दा उनले बिलेटले मिलाउछु भनी जवाफ दिइन् मलाई पनी त्यो सबै दृश्य देख्दा मनमा काउकुती लागिसकेको थियो मेरो भाई पनी निकै फुर्तीलो भइसकेको थियो म पनि मेरो भाइलाइ बिस्तारै खेलाउदै थिए उनको यौनी तिर नजर गाडेको त उनले छिटो छिटो भित्र बाहिर गराउदै थिइन यौनीबाट पानी निस्कीरहेको थियो मैले त्यो दृश्य सहन नसकेर उनको हातबाट नक्कली लिङ झिकी म आफैले भित्र बाहिर गराउन थाले उनको यौनीबाट पानी बगीराखेको थियो मैले त्यो पानी यसो हातमा लिएको त निकै चिप्लो थियो उनको मुख बाट अनयासैमा केही शब्दहरु निस्कीएका थिए आ आ आ आ मैले उनको चित्कार रोक्नको लागी उनको मुखमा मेरो मुख जोडीदिए उनि निकै उत्तेजित भएकी थिइन मैले पनी उनको स्तानका मुन्टामा टोक्दै मेरो हातले उनको यौनी खेलाउदै टि भी तिर नजर दिएको त टि भी मा पनी कुइरे हरुको यस्तै दृश्य आइरहेको थियो यत्तिकैमा उनले प्लिज अब म धेरै सहन सक्दिन भन्दै थिइन मेरो भाइ पनि उनको दुलो भित्र छिर्नलाइ बाटो खोजीरहेको थियो मैले पनि अब धेरै बेर गर्न नहुने ठानेर उनको दुलोको नजिक मेरो भाइलाइ लगेर राखे यौनीबाट चिप्लो पानी बगेको हुदा मेरो भाइलाई उनको दुलो खोज्न कुनै गार्हो थिएन मेरो एक झट्कामै मेरो भाइ उनको यौनी भित्र छिर्यो जब मेरो भाई भित्र बाहिर गर्न थाल्यो उनको मुखबाटा अनौठा शब्दहरु निस्कीन थाल्यो आ आ आ आ व व व अझै भित्र छिराउ जस्ता शब्दहरु निस्कन थाले उनी पुर्ण रुपमा बेहोसी जस्तै भएकी थिइन मैले उनलाइ अर्को स्टाइलले दिने बिचार गरि उनको हात र खुट्टा भुइमा टेक्न लगाए उनी अब पशु जस्तै गरी बसीन मैले पनी ऊनला पशुस्टाइले दिन थाले त्यसरी मेरो लिङ उनको यौनीमा पस्दा उनको यौनी केही साँघूरो हुन गयो मलाइ अली टाइट भएको अनुभब भयो मैले बिस्तारै बिस्तारै ठेल्दै थिए त्यसो गर्दे मलाइ सार्है मजा आइरहेको थियो यत्तिकैमा उनले मलाइ बेडमा उत्तानो परेर सुत्न लगाइन अनि मेरो लिङ चुस्न शुरु गरीन् आहा कती मिठो आइसक्रिम भन्दै उनले मेरो लिङ चुस्न थालीन् म पनि उनको योनीभित्र औला घुसारेर त्यहाबाट निस्कीएको चिप्लो पदार्थ उनको शरीरमा दल्दै थिय त्यतिबेला त्याहँको बाताबरण निकै आनन्ददायि थियो मानौ हामी एक अर्को मा तृप्त थियौ त्यत्तिकैमा मैले पुन उनको यौनी भित्र मेरो लिङको प्रबेश गराए उनी पहिले भन्दा झन् उत्तिजीत थिइन उनले तलबाट नै पेलिरहेकी थिइन् यसो गर्दे मलाइ निकै आनन्द आइरहेको थियो मलाइ पनि निकै फुर्ती चढ्न थाल्यो मैले पनि उनलाइ १२० को स्पीडमा दिन थाले खोइ हुस्कीको नशाले गर्दा होला मेरो माल पनी झरिरहेको थिएन त्यतिबेला पुन उनको मुखबाट शब्द हरु निस्कीन थाले fuck fuck fast fast kill my pussy oyes oyes fast fast यस्तै शब्दहरु उनको मुखबाट निस्कीदै थिए ओ मेरो पुती च्यातीदेउ प्लिज oyes yes भन्दै उनि बग्दै थिइन् म पनि उनलाइ १२० को स्पिडमा नै दिदै थिए मेरो गति झनै बढ्न थाल्यो मैले सोचे अब मेरो माल झर्छ होला भनेर ऊनि पनि सिथिल हुदै गएकी थिइन् यत्तिकैमा मैले मेरो भाइलाइ उनको यौनी बाटा बाहिर झिकी उनको मुखको नजिक लगी एक झड्का मारेको त मेरो भाइले बमिट गर्न थाल्यो उनले झट्ट मेरो भाइलाई आफ्नो मुखमा लगी मेरो बिर्य सबै निलिन् त्यसपछी हामी दुबै सिथील भयौ दुबै जान करिब १५ मिनेट जति बे‍डमा अचेत जस्तै भइ लडि राख्यौ सायद हामी निकै थिकीत थियौ होला त्यसपछी उनले मालइ नुहाउन जाना आग्रह गरीन् मैले उनलाइ सँगै नुहाने कुरा गरे हामी दुबै बाथरुम भित्र प्रबेश गर्यो त्यहा पनि हाम्रो काहानी शुरु भयो बाथरुममा उनले सबै भन्दा पहिला उनले मेरो भाइलाइ धोइदिइन् मेरो राजा नै यही हो ल ल बाबुलाइ म नुहाइदिन्छु ल ल ल भन्दै उनले मलाइ अनि मेरो भाइलाइ नुहाइदिन थालिन् म पनि उनको योनीमा साबुन लगाइ राम्रो सँग धोईदिए अनि उनको सम्पुर्ण शरीरमा एक पटक किस गरे उनको यौनीको दुलोमा मेरा औला पस्दा फेरी मेरो भाइले उनको दुलो खोजेजस्तो गर्न थाल्यो मैले ऊनको स्तनको मुन्टा निकै बेर चुसे उनले कस्तो बच्चा जस्तो बुबु खाइराखेको अरु पनी केही खाउन भन्न थालिन् मैले पनी उनलाइ त्यही ठडाएर नै दिन थाले त्यहा एक सट पुरा गरी हामी नुहाएर बाहिर आयौ खना खाएर हामी पुन बेड रुम तिर फर्कियौ त्यो रात मैले उनलाइ पाँच पटक सम्म बिभीन्न स्टाइले दिए मलाइ निकै आनन्द अनुभब भयो बिहान ९ बजे मात्र म उठे अनि उनले चिया लिएर आइन् हामी दुबैले चिया पियौ मैले अब म जानुपर्छ भन्ने कुरा उनिसमक्ष राखे मालइ उनि देखी केहि लाज लागेको थियो उनले आफैले गाडीमा पुर्याइदिने कुरा गरीन् तर म आफै जान्छु किन बेकार दुख्खा गर्नु हुन्छ भन्दा उनले रातभर मेरो लागी दुख्खा गर्यो म पुर्याइदिन्छु नि भनि भनिन् तर म आफै जान्छु भनी भनेर म हिड्न लागे तब उनले एउटा पेपरमा आफ्नो मोबाइल नं लेखेर दिइन् अनि म बसेको होटेलको फोन नं मागिन् मैले पनि उनलाइ फोन नं दिए उनले मलाइ फेरी भेट्ने बाचाका साथ दराज बाटा केही पैसा झिकेर मेरो खल्तीमा राखिदिइन् मैले पैसा लिन मानिन उनि रिसाउदै मलाइ गाली गरिन् मैले पनि आरामको कमाइ सम्झि लिए उनले good bye भन्दै मलाइ किस गरिन् मेरो मनमा फेरी काउकुती लाग्यो मैले पनि उनलाइ किस गर्दे बेडमा लडाएर पुन काम सुरु गरे खै बिहान भएर हो की मेरो माल छिट्टै झर्यो उनले तौलीयाले मेरो भाइलाइ पुछि दिइन अनि म आफ्नो बाटो लागे ट्याक्सी लिएर म होटेलमा आए होटेलमा आइ उनले दिएको पैसा हेरेको त ५000 रहेछ म निकै खुसी भए मन मनमा अजिङगरको आहार दैबले जुराउने रहेछ भन्दै खाना खाना लाइ तल झरे्।
क्रमश……………….

9 comments:

  1. O ho! Kya romantic
    Testo cha bhane ma pani echuk chu ha
    Any ladies/housewomen for sex satisfaction pls contact me bkstha2009@yahoo.com or 9841240228
    ma bina condom sex satisfaction gari dinchu
    contact gara la

    ReplyDelete
  2. kohi pani kt ya house wife lai secret sexual relation rakhnu chha bhane mail me at itsasweetmail@rocketmail.com n i have a blog its
    chikneketa@blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kohi pani kt ya house wife lai secret sexual relation rakhnu chha bhane mero id ma mail garnu ............charge lagdaina free offer.....ishar236@gmail.com ma 20 barsa bhayo hai............

    ReplyDelete
  4. kasailai sex garna man lagema justforyou2041@gmail.com ma mail garnu

    ReplyDelete
  5. ma pani xu hai testo koi xa bhane puranbhujel@gmail.com

    ReplyDelete
  6. u all single women who have 35 cross below 55 location Biratnagar, Itahari , & Dharan surrounding area ..do keep in to touch for secret relationship both short \ long time

    ReplyDelete
  7. hospitalchook@gmail.com is my email id...or can call me 9862155878

    ReplyDelete